A24.com.tr » medya » Televizyonun lideri gıda oldu

Televizyonun lideri gıda oldu

Televizyonun lideri gıda oldu

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 11 - 17 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 11 - 17 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 5 bin 669 adet, 107 bin 15 saniye ile gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Siyaset/Politika oldu. Bu sektöre 3 bin 608 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 157 bin 796 saniye oldu. Bu sayede Siyaset/Politika, televizyonda süre bazında en fazla duran sektör oldu.

Listede üçüncü sırada ise Kozmetik yer aldı. Sektöre 2 bin 620 reklam verilirken, reklam süresi ise 50 bin 396 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Türkiye’nin en genç liderleri (40 yaşın altındaki 40 genç listesi)
Türkiye’nin en genç liderleri (40 yaşın altındaki 40 genç listesi)