A24.com.tr » medya » Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var
Televizyon sektörünün zirvesinde gıda var
13.06.2018
Saat: 15:30
Saat: 15:30
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) her hafta yayınladığı araştırma raporuna göre, 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 04 - 10 Haziran 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 8 bin 255 adet, 149 bin 914 saniye ile gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Kozmetik oldu. Bu sektöre 4 bin 86 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 82 bin 961 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise Ticaret yer aldı. Sektöre 3 bin 405 reklam verilirken, reklam süresi ise 47 bin 385 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR