A24.com.tr » medya » Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Televizyon reklamlarında gıda ve kozmetik yarışı

Medya Takip Merkezi'nin 14 televizyon kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümlemesine göre, geçen hafta en çok reklamı gıda sektörü verdi.

Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından 3-9 Haizran 2019 tarihlerinde yapılan reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Reklam sayılarına göre; en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 999 adet ile "gıda" oldu.

"Kozmetik" sektörü ise 3 bin 247 adeile ikinci sırada yer aldı. Listenin üçüncü sırasında 2 bin 296 adet reklamla "Ticaret" sektörü var.

Reklam sürelerine göre; ilk sırada 140 bin 631 saniye ile gıda var.

İkinci sırada 61 bin 388 saniye ile "Kozmetik" reklamları, üçüncü sırada 55 bin 792 saniye ile "Siyaset/Politika" var.

YORUMLAR
  2017 yılının en iyi AA fotoğrafı! İlber Hoca'nın seçtiğine bakın!
2017 yılının en iyi AA fotoğrafı! İlber Hoca'nın seçtiğine bakın!