A24.com.tr » medya » Reklamın zirvesinde gıda var
Reklamın zirvesinde gıda var
09.11.2018
Saat: 15:56
Saat: 15:56
Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 29 Ekim - 04 Kasım 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.
Medya Takip Merkezi'nin 29 Ekim - 04 Kasım 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.
Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, 7 bin 969 adet, 144 bin 90 saniye ile Gıda oldu.
Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 803 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 67 bin 685 saniye oldu.
Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 738 reklam verilirken, reklam süresi ise 83 bin 262 olarak belirlendi.
İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...
YORUMLAR