A24.com.tr » medya » Reklamın zirvesinde gıda var

Reklamın zirvesinde gıda var

Reklamın zirvesinde gıda var

Medya Takip Merkezi'nin (MTM) 29 Ekim - 04 Kasım 2018 tarihleri arasındaki 14 TV kanalı üzerinden yapılan reklam ölçümleme sonuçlarına göre en çok reklam veren sektör gıda oldu.

Medya Takip Merkezi'nin 29 Ekim - 04 Kasım 2018 tarihlerinde yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarıyla, en çok reklam veren ilk 15 sektör belirlendi.

Ölçümlere göre reklama en fazla yatırım yapan sektör, bin 969 adet, 144 bin 90 saniye ile Gıda oldu.

Reklamlara en fazla önem veren ikinci sektör ise Ticaret oldu. Bu sektöre 4 bin 803 adet reklem verilirken kullanılan reklam süresi 67 bin 685 saniye oldu.

Listede üçüncü sırada ise İletişim Teknolojileri yer aldı. Sektöre 3 bin 738 reklam verilirken, reklam süresi ise 83 bin 262 olarak belirlendi.

İşte en çok reklam veren ilk 15 sektörle ilgili ayrıntılar...

YORUMLAR
  Alman Model Heidi Klum'dan İddialı Çıkış: Son Kullanma Tarihim Yok
Alman Model Heidi Klum'dan İddialı Çıkış: Son Kullanma Tarihim Yok